tisdag 27 april 2010

Filmer på viltspår

Jag filmade lite när Nitro och Husse gick viltspår. Åksjuketabletter rekommenderas:)

Starten

Mitten

Slutet

Nyttig som tusan!
Jag var på vattengympa i morse kl 06.15. Andrea körde på som tusan. Träningsvärken i armarna sen hagelskyttet igår kändes rejält!

Jag och Elin sprang vanliga rundan i Vedby nu ikväll och la även till en liten sväng till. Tror att det blev ca 3 + 1 km! Vi springer på fredag morgon igen!

Hjälp! Labben fäller!!!
Nitro fäller på riktigt!!! Det finns svart päls överallt i mängder!!! Har borstat honom ikväll och det blev en hel hög med päls. Känns konstigt att han med så lite päls kan fälla så mycket!!!

Ni ska jag gå och lägga mig utan labben i sängen!

1 kommentar:

Andrea sa...

Ha ha ha... Ja, jag var nöjd med det vattengympapasset, så det försöker vi återskapa nästa vecka! Kul att det går så bra med joggingen, MEN skynda långsamt!!! =) Må så gott!