fredag 16 april 2010

-10 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



10 kg motsvarar 22 smörpaket á 500 gram, usch...

Idag var det invägning och vågen stannade på -10 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En helt underbar känsla att jag har tagit mig så långt i min viktnedgång. Är en stor milstolpe för mig.

-1,2 kg sen den förra invägningen
-11,8 % totalt!

Lydnads Nitro
Igår tränade jag lite lydnad på klubben med Nitro. Han fattade snabbt vad jag ville och kunde jobba på bra med andra hundar på planen. Han är glad och vill jobba. Känns lovande inför lydnadshelgen som är nu lördag och söndag! Hoppas på en stor dos inspiration!

Direkt efter jobb idag åkte Husse och jag till TEBA för att köpa en ny spårsele till Nitro. Han behöver två olika modeller nu när vi ska börja med Viltspår. Väldens bästa lillebror gav mig pengar till just en spårsele i födelsedagspresent (tack Elin:). Vi fick så klart med oss en massa andra saker hem också! Husse har helt själv valt ett nytt jaktkoppel till Nitro. Orange ska det vara när han får bestämma!

Ikväll blev det en löptur i skogen med Husse, Lillebror, flickvän med hund samt Vilda. Gör ont att erkänna, men det var faktiskt skönt springa!

3 kommentarer:

Jenny sa...

10 kg är MYCKET! Grattis :)

Sara sa...

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!
Hurra för dig!

Andrea sa...

Kanonbra jobbat! =)
Och på tal om mh och långväga deltagare från Finland... TACK, för nu har jag något att konfrontera med när folk tycker att vi är galna som körde till Värmland för att MH-testa Bubba, ha ha ha...
Hoppas vi syns på tisdag!