tisdag 1 februari 2011

Ont, det gör ont!

Jag var på BodyPump igår för första gången på 20 veckor!!! Gissa om det gör ont i kroppen idag... Det gör ont att ta av korken från en penna!!! Men var säkert nyttigt! Magen protesterade inte igår och inte idag heller, så nytt pass är inbokat i nästa vecka! På plats på Badhuset möter jag en Medlem från ÅBK som är på väg där ifrån. Inne på passet, var vi 4 aktiva medlemmar samt två som varit aktiva medlemmar! Snacka om klubbträff:)

Annars är allt som vanligt. Tiden går fort och det är en hel del på schemat!
Kvällens uppgift är att börja slita loss plastmattan som idag klär trappan i matsalen. Husse ska fortsätta att putsa väggarna, så de kan bli spacklade, kanske i nästa vecka?

Nu kallar trappan...

...fortsättning följer...

Plastmattan på trappan gav med sig mycket lättare än väntat! Alla steg utom två är nu "trärena" om man bortser från limmet som är kvar... På torsdag ska jag ge det en match med värmluftpistolen! Då kommer även Lillebror och hjälper Husse att putsa klart!

Natti!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låt lillebror eller Mats göra det. Jag tog bort lim från vår trappa det luktade "farligt".
Tror inte att "lillfolkan" i magen tycker om det.

Camilla

Agility Vilda sa...

"Lillfolkan" är ju snudd på bättre arbetsnamn än "Pälslös" :) !!!

Luktar det, så kommer jag inte att göra det, jag lovar!

Andrea sa...

Va!? BodyPump! Och det missar jag!!! ;) Får välan hoppas att du dyker upp på något av mina pass snart! Glöm inte att även 2 av badets instruktörer är medlemmar i ÅBK, hi hi...

Agility Vilda sa...

Andrea, jag vågar inte gå på dina pass:) Martina var medräknad i antal medlemmar på pumpen:)

Andrea sa...

DET får jag nog ta som en komplimang då, hi hi...