onsdag 20 april 2011

Fick ett par 2:or på besiktningen idag...

Denna veckan är vecka 34, eller 33+4 idag!


Var hos barnmorskan på rutinkontroll idag. Magen växer och "Pälslös" hjärtljud var bra. Men mitt blodtryck var högre än tidigare och jag hade lite äggvita i urinen. Jag mår toppen, men det räknas inte... Så nu har jag på barnmorskans order planerat om (läs avbokat) en del evenemang/kurser/träningar i min kalender. Ska vila och ta det lugnt (vet inte hur man gör...). Ombesiktning blir det på tisdag morgon. Hoppas på bättre värden då.

Renovering
Här hemma så börjar det lugna ner sig, lägligt eller hur! Golvet i vardagsrum och matsal är oljat och det blev supersnyggt! Trappan är också färdig oljad och alla trösklar i huset är lackade. Snyggt värre med andra ord. Vi har en del pyssel kvar, men det är mycket lugnare när vi inte har hantverkare här. Vi gör ju saker i vår egen takt.

Vi sover i husbilen i natt också, kanske även torsdag natt. Sen flyttar vi in igen! Ska bli skönt, även om det är mysigt att bo i "kojan".

Nu ska jag vila!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ujuj, måste ta det lugnt ju! har du ingen bok liggandes som måste läsas?

Agility Vilda sa...

Bok? Hur gör man då? TV och ljudbok fungerar ok, men jag är svår-vilad!