fredag 1 oktober 2010

+0,2 kg är rätt bra...

...med tanke på att jag inte gjort någon fysisk aktivitet på 14 dagar! Jag har varit förkyld i 14 dagar och då tränar inte jag, så är det bara. Idag var det dags för invägning och jag ville egentligen inte... Men gick till sist ner och vägde mig. +0,2 kg visade vågen. Vill naturligtvis att det skulle vara -0,2 kg istället, men vad tusan, det tar jag lätt igen till nästa invägning:)

Nu är det helg och i morgon lördag ska jag träna på Revinge med delar av det gamla räddningshundsgänget. Ska bli mycket roligt! Dels att se vad Nitro gör men även att träffa mina vänner igen! Kameran ska med och rapport kommer!

Trevlig helg på er alla!

1 kommentar:

Malin sa...

Usch jag är rädd för att min våg också stannar på något sådant idag. Jag ska snart gå in i badrummet och ställa mig. Och jag VET att jag inte har varit myttig. Aj,aj,aj!!