tisdag 26 oktober 2010

Bloggtorka


Jobbar mycket just nu och känner inte för att blogga. Livet rullar annars på som vanligt. I morgon har vi avslutning på allmänlydnadskurs 2. De är duktiga och så gott som alla blir klara med sina "pass". Själv tränar jag lydnad inne en gång i veckan med Nitro. Känns bra, men vad jag har lagt av mig... Hoppas hitta tillbaka lite i helgen när jag och Nitro ska gå kurs i 2,5 dagar för Mona Kjernholm. Ska bli spännande! Men först ska jag till Göteborg med jobbet i två dagar på kurs. Spännande!

Nu ska jag jobba igen...

Har just kört ingångar/position med Nitro framför spegeln i hallen. Han fattar snabbt, kanske för snabbt? Lätt att det blir fel för att jag nöjer mig med mindre än perfekt... Men det kan jag ju inte skylla på min fina vovve! Han låter om en gris när han blir uppspelt, vet inte om det är en komplimang...

Inga kommentarer: