tisdag 3 maj 2011

Börjar bli bra på att vila


Jag börjar få kläm på det här med vila. Sov middag i tre timmar idag! Låter helt galet, men sant. Har nästan inte presterat något på hela dagen. Och är dessutom stolt över det:) Bränt ett par CD-skivor och så gjort ett diagram till mitt blodtryck samt tömt en diskmaskin, det är allt på hela dagen! Konstig tillvaro!

Vovvarna njuter. Nitro ligger vid min sida i sängen hela tiden. Vilda nästan hela tiden. De är bra mysiga! Som två sömnpiller!

Husse fixar med allt annat här hemma. Fixa inför "Pälslös" ankomst, handlar, lagar mat och så fixar han lite i bygget. Bra val av karl:)

Nu blir det korgen igen och så TV på!

Natti!

PS: Jag skulle hunnit med en tur till Ullared nu i maj... Känns som det är uteslutet... Så om någon ska dit, så har jag ett par saker jag skulle vilja ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia!
Oj vilka dagar jag läste om på bloggen, men vilken tur att du är duktig på att vila!
håller tummarna för dig och bebisen och att du slipper läggas in igen!
kram från Karin på jobbet!

Jessica sa...

Hej! Vad skönt att du mår bättre igen! Och sova är ju helt klart en underskattad aktivitet..! :-) Mynta börjar bli som en liten pumpa, ni påminner lite om varandra.. ;-)Knappt 3 veckor kvar nu tills vapparna kommer.. Ha´det fint! Och tänk, snart får ni träffa er bebis!!! Hälsa mannen, bra att han tar hand om er!