onsdag 17 november 2010

Spår i helgen och fulltecknad vecka













Bjuder på lite bilder från helgen då hela flocken var ute och spårade så fort jag hinner. Husse spårade med Vilda och de var jätteduktiga! Kul att se Vilda vilja arbeta och få vara "duktig". Själv spårade jag med värsta draghunden... Nitros spår fick inte liga så länge, ca 45 minuter, och han var helt vild och spårgalen. Drog med mig som en vante! Stannade vid pinnar och skötte sig jättebra, men vilket tempo! Ska spåra lite mer nu och se om tempot lugnar sig lite.

Alice fick spåra viltspår och skötte sig galant!

På söndagen var jag på Söderåsens BK och tittade på lydnads- och appellltävlingen där. Inspirerande! Planerar fortfarande att starta appell med Nitro i mars. Var även med och hejade fram en spårkompis till uppflyttningspoäng! Det är ju alltid en skön känsla!

Veckan är full till bristningsgränsen. Men så brukar ju mitt liv vara. Ikväll är det en annorlunda spårkurs på schemat. Jag skriver om den så fort jag hinner!

Inga kommentarer: