söndag 28 november 2010

Första advent

Det är först advent idag! Det betyder fyra veckor till jul! Vet inte om det är bra eller dåligt? Tiden går fort det är jag säker på!

Renovering påbörjad
I helgen påbörjade vi renoveringen av vardagsrum, matsal och barnrum. Jag har packat det mesta, bara lite kvar. Nästa steg är att bära upp de möbler vi vill behålla till ovanvåningen och slänga de möbler som har gjort sitt. Sen ska det rivas och fixas!

Vecka 15 eller 14+0
Idag går graviditeten in i vecka 15. Det går fort! Magen är helt klart större nu. Vi väntar på remissen till det vanliga ultraljudet som borde komma nu. Annars mår jag toppen. Är kanske lite mindre trött.

Nu ska jag packa ett par lådor till, sen blir det bubbelbad med alkoholfri skumpa!

3 kommentarer:

Sara sa...

Nu undrar jag bara, ska ni göra om ert sovrum,igen ? :)
Hi hi
Så kul att ni ska ha bebis!=)

Hoppas Idol Live var bra!

Vad häftigt om barnvagnen finns kvar! Hugo o Agnes sov mkt i sin vagn inomhus. Har en gammal vagga jag köpte i Monas butik om ni vill låna... (inte till salu ;-) )

Agility Vilda sa...

Sara! Vi ska inte gör om sovrummet igen... Jag skrev fel... Vi ska göra vid vardagsrum, matsal samt barnrum!

Barnvagnen visade sig vara en sittvagn från sent 40-tal som nog gör sig bäst som prydnad! Men den längst in på mormors vind!

Anonym sa...

Har missat att Ni skall ha barn!! STORT GRATTIS. Hälsn Lena och Schippe