söndag 19 december 2010

Uppletande och renovering

Nitro väntar på sin tur.

Idag tränade spårgruppen uppletande i den mest vallade ruta jag sett! I och med all snön, så kunde vi se var vi vallat. Tre personer vallade länge och en av oss ännu längre! Hundarna skötte sig i den djupa snön. Två spårade och var nöjde de med!


Här är massor med bilder på lilla Smilla!
Hon är Nitros halvsyster.












Essa lämnar fint av en trasa till matte Mona.
Essa är moster till Nitro!

Renovering börjar med rivning!
När jag kom hem så påbörjade vi rivningen av matsal, vardags- och barnrum. Taket är nere och vi har rivit ner lite tapet från väggarna. Planeringen av el är påbörjad och inritad på väggarna. Nu väntar många timmars slit... Men fint kommer det att bli!


Här följer lite före, under och efter bilder!










Visst är tapeten som vi hittade cool?!

Nästa vecka är det jul. Nitro kastreras på tisdag, jag jobbar hemma på onsdag, har semester på torsdag och sen är det jul. Tiden går fort. Graviditeten är inne i vecka 18! Snart halvvägs. Jag har gått upp 4-5 kg och mår toppen. Kände idag när jag pulsade ut ett spår till en träningskompis att konditionen inte är på topp. Får försöka råda bot på det nu när vi ska vara lite lediga!

Nu ska jag jobba ett par timmar, sen blir det sängen!

3 kommentarer:

dr despina sa...

vad kul att du mår bra under graviditeten.Vi ses under jul.despina

Anonym sa...

Härliga bilder du fick till! Tackar för bidraget till min fotobok:-)
Bilderna på renoveringen påminner mig om hur glad jag är över att vi nästan är i hamn:-)
/Mona

Andrea sa...

Fasen vilket snyggt trappräcke!! Det hoppas jag innerligen skall behållas! ;)
Även här kördes det uppletande i skogen igår... jag var dock inte lika duktig med att valla av ordentligt och sakerna sjönk dessutom djuuupt ner i snön - var en rejäl utmaning för Bubba då han var tvungen att dra av på farten rejält! Sen var både han och Maya helt slut resten av da´n!
Må väl och njut!