fredag 24 december 2010

Husses julklapp till mig!

Nitro fick inslaget grisöra till frukost!

Vilda med!

Husse var tomte!


Husse och jag firar jul på olika håll. Vi fira med våra föräldrar, syskon och släkt var för sig. För sista året i år. Vi börjar vår julafton med paketöppning i sängen och sen äter vi en mysig frukost tillsammans. Jag fick en annorlunda julklapp i år...


Jag fick ett paket med denna lapp inslagen...


Vår vedbod!

Lite makabert meddelande...

Rim vidare till garaget...

Under Lillebrors bil fanns nästa ledtråd!

Nitro assisterar!

Hmm... Motionerar Husse runt mig?

Öppnar brevlådan och hittar en ny ledtråd!

Jag körde Pasaten flera gånger igår och hade alltså julklappen med mig hela tiden...

Under hundfällen låg paketet!

Fint inslaget!

Med rim på såklart!

I paketet fanns en stereo med radio till min bil! Jag blev såklart jätteglad!


Paketinslagning är toppen!
Bjuder på lite bilder från årets klappar!










God Jul och Gott Nytt År på er alla!

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj oj oj vilken skatt jakt du fick! :-)
Och vilka rim... Mats han kan lika så min make.... hi hi hi

Annsofi sa...

Shit jag blev helt tårögd, vilka fina rim! Trodde faktiskt att det skulle dyka upp en ring nånstans :-D Men en stereo till bilen duger alldeles utmärkt det med! :-D