måndag 19 januari 2009

Kök, kök och kök

IKEA- köket "Lidingö" i vitt med korsvitrin.

Ja, det är nästan det ända jag tänker på just nu.

Källaren är färdigutgrävd väggen i tegel är ett minne blott och ikväll ska vi beställa all VVS.

Imorgon ska vi titta på en lösning med ett Ballingslövskök i Stoby. Det ska bli spännande och se vad de har för idéer. Själv har vi massor av idéer och igår kväll i bubbelbadet föll massor av saker på plats!

Just nu funderar vi på IKEA köket "Lidingö". Ett vitt herrgårdskök som vi vill lämna in på lackering till "Lindblomsgrönt". Schackrutigt marmorgolv i grönt och vit/beige. Mörk bänkskiva i marmor imitation (äkta marmor skulle kosta över 40.000:-!!!!!). Till det en vit tapet med gröna detaljer av äldre modell. Det finns också planer på att köpa Ballingslövs vitrinskåp med kryssvitrin istället för IKEAs med vanliga korsvitrin.
Storartade planer, eller hur!

Vilda och jag har hunnit med att träna lite slalom här hemma på ovanvåningen. Vi arbetar på stadga i högerslalom och i vänsteslalom försöker jag få henne att dra på utan mig. Inte helt lätt, men det går framåt!

2 kommentarer:

Livet i Fastarp sa...

Spännande!! Ser fram emot mer info om köket när vi ses på klubben någon dag.. :)

Anonym sa...

Oj Oj Oj vad du önskar att köket på bilden satt klart i ert kök, eller???

Att ni står ut, men det har jag ju sagt sen ni började renovera:)

en sak e säkert att det blir säkert fint det ni gör.
Fortsätt informera...

Tina