
Jag har gått med i en viktklubb på jobbet. Är dags att ta tag i fläsket kan man säga!
-------------------------------------------------------------------------------
Målsättning – går ner 9% av sin vikt.
Regel & Krav
1 Jag förbinder mig att gå ner nio% av min invägningsvikt.
2 Period 13 januari 2010 till den 28 maj 2010.
3 Invägning sker på kundservice den 13 januari 09.00.
4 Första kontrollvägningen sker den 22 januari och därefter varannan vecka (fredagar 09.00 – före frukostklubben)
5 Kravet är att du alltid ska väga mindre än vid senaste kontrollvägningen (minst 2 hg = vågens felprocent)
6 Klarar du inte din vikt gäller följande:
Kontroll 1-5 25:- / kontroll
Kontroll 6-8 50:- / ”
Kontroll 9 100:-
Slutvägning 200:-
7 Deltagarna får en ”fri kontroll” (gäller kontroll 1-8)
8 Om deltagare av någon godkänd anledning ej kan väga sig på kontrolldagen kan dispens givas. Då gäller att man kontrollväger sig dagen innan eller efter (måndag)
9 Alla ”straffpengar” kommer att utgöra basen för den gemensamma avslutning som kommer att hållas i Juni och som kan bli allt från en glass till en tai-restaurang, beroende på hur duktiga vi varit.
Vill man dra sig ur viktklubben är kostnaden 200:-
Målsättning – går ner 9% av sin vikt.
Regel & Krav
1 Jag förbinder mig att gå ner nio% av min invägningsvikt.
2 Period 13 januari 2010 till den 28 maj 2010.
3 Invägning sker på kundservice den 13 januari 09.00.
4 Första kontrollvägningen sker den 22 januari och därefter varannan vecka (fredagar 09.00 – före frukostklubben)
5 Kravet är att du alltid ska väga mindre än vid senaste kontrollvägningen (minst 2 hg = vågens felprocent)
6 Klarar du inte din vikt gäller följande:
Kontroll 1-5 25:- / kontroll
Kontroll 6-8 50:- / ”
Kontroll 9 100:-
Slutvägning 200:-
7 Deltagarna får en ”fri kontroll” (gäller kontroll 1-8)
8 Om deltagare av någon godkänd anledning ej kan väga sig på kontrolldagen kan dispens givas. Då gäller att man kontrollväger sig dagen innan eller efter (måndag)
9 Alla ”straffpengar” kommer att utgöra basen för den gemensamma avslutning som kommer att hållas i Juni och som kan bli allt från en glass till en tai-restaurang, beroende på hur duktiga vi varit.
Vill man dra sig ur viktklubben är kostnaden 200:-
-------------------------------------------------------------------------------
Lillebror kommer hem i helgen och det blir promenad på 1 mil har han lovat! Det borde ge träningsvärk i alla fall:)
Klubbkamrater! Stötta mig gärna när godissuget sätter i på klubben!
Lillebror kommer hem i helgen och det blir promenad på 1 mil har han lovat! Det borde ge träningsvärk i alla fall:)
Klubbkamrater! Stötta mig gärna när godissuget sätter i på klubben!
Nu ska jag på jägarskola!