fredag 12 december 2008

Julmys på klubben

Igår var det julmys på klubben. Glögg, pepparkakor, saffransgifflar, mjuk pepparkaka, julmusik och så massor med paket gav en riktig julstämning! Vi spelade med tärning om vems om fick välja julklappar först. För vissa var det enkelt, läs Mia! För andra helt omöjligt, läs Husse!

I morgon lördag är det LuciakuttetBialitt som gäller. Vilda ska starta i klass 1 och öppenklass, både hopp och agility, det blir 4 lopp. Den gamle token Orkan ska starta nybörjare och klass 1, och det blir 3 lopp. Frågan är om matte orkar med 7 lopp varav 3 med fartdåren?!?!

Jag ska försöka få filmat klass 1 loppen, så att ni kan få se skillnaden på mina små djur!

Nu ska jag kolla på idolfinalen!

2 kommentarer:

Livet i Fastarp sa...

Vad har du för tokiga agilityplaner för veckan. ;)

Jenny sa...

Jag tycker om dig Mia men ibland tar mitt ego över lite för mycket, och så blir jag liksom lite schizo, tvilling du vet, sorry :)