Och så köket som jag lovade igår!


Fönstret är mitt emot den långa köksväggen med kyl och frys.
Bilderna är med Ballingslöv luckor, men de skiljer sig inte så mycket i utseende från IKEAs.



Idag så tränade vi igen tillsammans med Ulrika med Olga och Petra med Chezie. Vi körde kombination med bakombyte och ut höger/vänster samt högerslalom. Det gick fin fint! Jag hade lite svårt med min handling till bakombytena, var typ jättesen och Vilda han inte med, men sen så fungerade det! När Malin såg min slalom, så kommenterade hon Vildas tempo som hon inte sett på ett tag. Hon tyckte att det gick mycket fortare nu!!! Högerslalom med 8 pinnar gick superbra även med ett hopphinder före.
