tisdag 30 augusti 2011

Bilder, vad annars?

Livet snurrar på som vanligt, dvs i full fart! Mycket agilitytävlingar, bröllop, kräftskivor och annat är inplanerat. Husses semester börjar idag och varar i tre veckor! Då ska renoveringen av vardagsrum, matsal och barnrum avslutas!

Bjuder på lite bilder med bildtexter!


Jag har massor med sticklingar av denna underbara porslinsblomma/Hoya
som är från min mormor. Moderplantan är minst 45 år gammal!!!
Vill du ha en stickling? Skriv då en kommentar!

Fick detta fina paket från Tradera idag.
Tjejen på posten sa att hon varit rädd för den levande växten hela dagen);!

Med stöd av lite handdukar, så kan Elis nu sitta i barnstol!

Vår egen isbjörn! Elis overall har kommit från HM.

Rasöverskridande syskonkärlek!

Nitro har tagit sin första pinne i helgen!
Ebba starta sin första tävling om kom på 11:e plats!

Brudparet fick ett presentkort på en luftballongsfärd och detta är "paketet" som jag gjorde.
Namnen på de som gav är broderat på sandsäckarna!

Och detta är kuvertet med presentkortet i!

Hela ballongen!

Elis hälsar på de STORA "hundarna" hemma hos Elin och Staffan.
Det är Maräng som funderar på att ta strumpan...

Maräng undrar vad det är för konstigt Elin kommer med!

Liten Elis och STOR kantarell!

Mats, hans mormor och Elis i Lund.

Ja, man kan amma var som;). Här på Svedinos bil- och flygmuseum.

Gullegrisen!

Den lilla kantarellen...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Som han växer lille Elis! Jag tar gärna en stickling av blomman. Svedinos ligger granne med min mormor och morfar. Men har bara varit där en gång som jag har minne av.

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på Elis. Han får vara med om det mesta :)
Vilken fin luftballong du gjort, du är så påhittig:) Anki.