söndag 29 november 2009

3 dagar efter operationen

Toalettrulle med Glucosamintablett i - lätt att roa en labbe:)
Jag har på mig min nya snygga tröja som jag köpte igår på FriTid i Ängelholm.

Nitro undrar var hans taco är?

Här har han gett upp...

... och snarkar i högan sky!

Strumpa på bandaget för säkerhets skull.

Ligger man såhär, så är inte benet ivägen!

Allt fungerar bra. Nitro är lugnare än jag trodde, men visst vill han busa. Igår aktiverade vi andra delar av kroppen:
- Nostarget med en postitlapp
- Inte ta vittringspinnarna på golvet, utan bara äta godis - Mycket svårt för en labbe:)
- Buga, det kom han på när jag ville ha en nostarget:)
- Vinka

Igår kväll kom Lillebror på besök och vi åt taco och sen badad vi i badtunnan. Nitro ville också ha taco, men gav upp snabbt och la sig och snarkade!!! Han vill inte sitta i bur inne när vi badade, så ut med buren och på med täcke och filt:)

Nätterna fungerar bra utan tratt. Han sover som en stock mellan oss och rör inte benet. Skönt!

Nu väntar ett par timmar framför datorn, sen ska rampen till Mormors trappa monteras. Husse snickrade ihop den igår. Bild kommer!

Vi ska hämta hem Vilda också!

Sen är helgen slut och en ny vecka börjar!

1 kommentar:

Sara sa...

NAW så söt han e!!!!!
Skönt att han tar det lugnt!