onsdag 31 december 2008

Förkyld, feber och hosta


Vecka 1 skulle bli en vecka i träningens tecken. Vi skulle träna agility varje dag och jobba stenhårt på kontakfält och på högerslalom. Måndagen gick ju bra, men jag vaknade igår tisdag med feberfrossa och tokhosta. Jag gick upp och matade hundarna men fick sen ge mig och gå och lägga mig igen...

Idag sov vi till 8.00 då slutade värktabletten att verka så jag gick upp och tog en ny, sen sov vi till 11.30. Och på den vägen är det.

Så nyårsafton firar vi i sängen framför TVn mina lurviga och jag.

Imorgon blir det ingen agiliy heller. Får de hur jag mår på fredag.

Gott Nytt år på er alla!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år! Hälsningar Petra P:s Är du inte frisk till fredag kommer jag gärna på lördag istället.....:)

Livet i Fastarp sa...

God forsättning och krya på dig. Hoppas att vi ses på klubben imorgon.