Idag var det
Agilitykurs på
Bialitt. Det var ett extra tillfälle för mig och Zigges
matte eftersom vi hoppat över en kurs. Lindas planer snöade inne och det blev teori för slalom och för kontaktfält, samt
koll av våra framför och bakombyten från förra kurstillfället.
Vildas slalom går fin fint. Vi behöver jobba lite mer med ingångarna och sen ska jag jobba på framförbyten. Kändes lite konstigt, men med lite träning så ska det nog bli bra!
Kontaktfälten var lite ringrostiga. Vi kör med två tassar av och två tassar på. Men matta fungerade det, men inte utan, så nu ska mattan halvera sin storlek och så tror vi att Vilda börjar jobba mer själv. Och så var det det där med min position som ska vara från olika håll, alla riktningar ska ju fungera:)
Läxanförhöret gick ok. Lite mer sträckta armar och lite mindre flaxande för min del, så blir det nog bra!
Imorgon ska vi gjuta källargolv och sen på kvällen ska vi på middag i Bjärred.
Natti!